Som erhvervsmæssig organisation er vi mere end klar over, hvilken påvirkning direct mail kan have. I nyere tid har vi set et skift fra de trykte medier til de digitale medier. Lige nu ser vi en trend mod en kombination af begge medier. Upersonlig, ensartethed i direct mail er fuldkommen værdiløs. Personlige DM-kampagner i kombination med variable data, er vejen frem!
Vores produktionsproces består af følgende elementer:
Effekten ved kuverten er, at ved direct mail skal den åbnes. Udgifterne ved direct mail består hovedsagelig af følgende elementer:
Det er klart, at kuverten er en lille del af udgifterne, og ofte bliver den ignoreret. Men hvis kuverten tiltrækker opmærksomhed som følge af at modtageren i en kampagne åbner kuverten, så kan svarraten være op til 3 gange højere. Kvaliteten af reklamekampagnen er vigtig, og det afhænger ikke mindst af kuverten.
Flere oplysninger? Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for flere oplysninger eller råd. Vi vil med glæde besvare dine spørgsmål: +45 89 88 22 83, eller udfyld kontaktformularen.